torsdag 24. april 2014

Et fort gjort kort..

At man alltid skal få beskjed sendt om bursdag.. Vel uansett min minste skal i bursdag når vi er i Danmark, så da må man jo ha det klart før vi reiser..
Men heldigvis har man kuule ark man kan trylle litt med, så her kommer et fort gjort guttekort.



Her har jeg brukt Papirdesign sine ark. Bokstavene er jillibean og tallet husker jeg dessverre ikke, for jeg hadde tatt vekk plastikken.

Jeg har brukt embossingpulver på stempeltrykket, og tanntråd for scrappere(hihi)

Vel jeg er som en forvirret gås, pakker, sjekker listen (har jeg fått med meg alt) tenker på ting jeg skal huske.. ja generelt mye  reisefeber tror jeg!

Vel ha en nydelig helg ♥

2 kommentarer:

  1. Nok et finfin kort fra deg.Jeg har fått så mange supre hjemmelagede kort opp gjennom årene og de må gjemmes på. Nå har jeg lagt ut litt hva jeg gjør. Det gikk fort, så bildene er slett ikke perfekte,men du ser vel hva jeg har gjort tenker jeg. :)

    SvarSlett
  2. Det var et flott og tøft kort, kjempefine farger. Bare innom for å si TUSEN TAKK for gaven som jeg fikk i posten fra deg! :) :) Ha ei nydelig helg! Klem fra Kokosbollerina :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...