onsdag 28. januar 2015

En god latter forlenger livet, sies det..

Første dagen i juleferien, nektet mine to håpefulle å kle på seg, og jeg ble med på den, vi tusla rundt i nattøyet hele dagen og det skal jeg si deg var deilig!!
First day of Christmas holidays, refused my two kids to get dressed. I was totally with it, so we went into the night clothes all day, and it was delicious.


Jeg elsker å sette sammen bilder når jeg lager Project Life, men jeg tror jammen meg det er like kjekt når jeg lager Layout å.
I always put together two pictures when I make Project Life, but think I like it just as well when I make a Layout.



Det var en herlig tulle dag med mye latter og ikke noe særlig fornuftige ting ble gjort :)
It was a lovely day, without doing anything.

Ha en nydelig dag :)
Have a lovely day

1 kommentar:

  1. Herlig layout :) Oransje var veldig fint sammen med de andre fargene :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...