fredag 23. januar 2015

Nyttårs gutten.. Eg e ikje trøtte!!

Jeg jobber sent, her er fra da min lille lilling, som ikke er fult så liten lenger skulle legge seg 0030 nyttårsaften, passe trøtt, men veldig tøff i tryne, han fantes ikke trøtt.. heheh


Jeg har brukt så mye forskjellige ting her at jeg sliter med å huske alt, spesielt når det går en stund mellom hver gang jeg får gjort noe.. Har brukt silkepapir med avispapirtrykk, glittersnø og stensiler, glimmermist og moon shadow mist.

Jeg fikk så mye fint av min bestis til jul og dette som er på dette bilde er noe av det.

 Samme her, og jeg elsker rammer, det hadde hun fått med seg, her har jeg gnidd gelatos på pulten min og brukt vannpenselen min for å få det lettere å påføre. Følte for å få en litt knall farge til det duse grønne. Blingen jeg har brukt er fra henne, elsker dem, de skinner i forskjellige farger ettersom hvordan lyser treffer.

Det var det jeg hadde for denne gangen, ha en nydelig helg. ♥




3 kommentarer:

  1. Vilken härlig LO, som alltid med många fina detaljer och ett uttrycksfullt foto!

    SvarSlett
  2. Utrulig stilig! Digger det røde som popper ut av sida:-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...