mandag 2. mars 2015

Kurs i Project Life.


Hei! I September skal jeg holde kurs i Project Life hos Scrappiness i Sarpsborg. Det vil komme teaser etter hvert. Jeg ser for meg er at at vi skal ha to sett med sort/hvit bilder ( mindre bilder en vanlige 3*4 og 4*6 inc(Project Life str på kort). Bilde str er 6*9 cm liggende i et sett på 10, om bildene passer bedre stående kan du mikse det. Vi skal lage 2 sider, så du kan ha med 2 sett med bilder. Fint om de kan være ferdig kuttet før du kommer, for det går mye tid bort i kutting av bilder. Dette kurset passer til alle, og er du nysgjerrig på Project Life, men ikke kommer i gang, vil jeg dele med deg hva jeg tenker når jeg lager en side. Dato blir Tirsdag den 22 September kl 18.00 i Scrappiness sine lokaler. Det du trenger å ha med er: 2x10 bilder i størrelsen 6cm x 9cm, Dobbeltsidig tape og Glossy Accents eller annet sterkt lim. Alt annet får du på kurset. Hvis du har problemer med å ta ut dine egne bilder ta kontakt så skal vi hjelpe deg. Prisen på kurset er kr 350 og det vil vare ca 3.5 time. Lurer du på noe så kan du sende mail til jorunnlandreassen@gmail.com





~Jorunn~




10 Plasser har vi og har du lyst til å være med er det bare å følge linken her så kan du bestille.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...