fredag 5. august 2016

En epoke er over, og en ny starter.


Hei, ja slik går vel ordtaket, når en dør lukkes åpnes en ny. Å det kan jeg vel si at det gjør nå.

Jeg har hatt 2 fantastisk år hos scrappiness, og har virkelig fått utviklet meg som designer, strukket mine kreative muskler.

Denne uken var min siste som designer hos Scrappiness, og dette er hva jeg laget for Scrappiness, med kit fra Kort og Godt.








Jeg skal nå ta en mer aktiv rolle hos Canvas Corps Brand, det er en amrikansk produsent, som blant annet produserer Tattered Angel, glimmer mist , 7 gypsy og mye mer.
Så nå går jeg inn i noe jeg ikke kan så veldig mye om, men jeg har aldri sagt nei til en utfordring.

Ha en nydelig dag og ei herlig helg, her prøver solen å trenge igjennom skydekket, så det kan jo hende at vi får noe stråler i dag ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...