torsdag 1. desember 2016

Julekort med Tags.


I dag er det 1 Desember og jeg lager mitt første julekort som jeg skal bruke selv, vanligvis er det til min kjære mor, men i år ble det bare et julekort til henne.

Dette kortet går til en veldig spesiell person, som jeg ikke snakker med så ofte, men hun er veldig ofte i mine tanker, og hun betyr veldig mye for meg.

Det er ikke så lenge siden jeg laget en video om hvordan du kunne lage dette kortet, og videoen finner du her.



Når jeg lager personlige julekort så har jeg den personen i tankene, mens jeg lager og prøver å bruke ting jeg vet den personen liker.


Slik ble disse tagene jeg har brukt. Jeg har ikke bare brukt distress ink men malt med Tattered Angels High Impact Paint.



Dette kortet har jeg ikke laget selv, jeg hadde sendt en gave til det store utland som secret santa, denne fikk jeg fra min secret santa. Så utrolig kjekt. Sønnene min lurte på om jeg virkelig ville klare å spise opp sjokoladen helt alene.. hehe. Klart jeg vil dele med hele familien når vi får en sjokolade som vi ikke har smakt selv  ♥


Jeg har startet med å bruke papir fra et polsk firma  studio 75, utrolig fine ark, jeg kjøpte mine hos Scrappiness.

Ellers er det mye pynt som jeg har hatt liggende i resteskuffen min med jul, Blomst og wood er fra Prima.
Embossing folderene vet jeg ikke hvor kommer fra, stemplet er fra Papirdesign.
Distress ink Shabby Shutters, Peeled Paint( begge grønne) Chipped Sapphire (blå) Walnut Stain (brun)

Vel ha en nydelig kveld ♥ Klemm Jorunn

2 kommentarer:

  1. Hi Jorunn, these are gorgeous! I love the beautiful designs. I am a new follower too ;)
    Hugs
    Linda xxx

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi Linda Im so glad you follow me, welcome ♥ And I think I have put you on my left side in my blog, i like you have a list it is easier to se when you update your blog.

      Big hug ♥

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...