fredag 21. april 2017

April Utfordringen for ArJo´s


Denne mnd er vi så heldig å ha besøk av Lena Holmstrøm Aka Bruksflickan  Hun er utrolig unik i sin stil, og kan trylle med det meste.

Jeg måtte prøve selv på denne stilen, ikke noe jeg har gjort før for å si det sånn.


 Vintage/steampunk style


Stemplene jeg har brukt er Canvas Corp Brand og jeg må jo bare si at de er blitt en favoritt her.. Jeg skjønner ikke hva jeg skal med så mange stempler, når jeg først får favoritter bruker jeg stort sett det.


Jeg har fått dilla på metall å jeg har begynt å få et fint lager, det er jo så mye du kan bruke det til. Her på denne tagen skal det forestille at disse ordene går i sirkler.



Vintage betyr jo aldring, og den stilen er jo nesten hva som helst. Til å med jeg som ble født på 70 tallet er jo vintage nå hehe.

Om du har lyst til å bli med å leke litt, ta turen innom her ArJo´s

Ha en nydelig kreativ dag ♥

2 kommentarer:

  1. Dear Jorunn, I so in love with this tag! Great to see your creativity again. Gorgeous colors. Big hug Laneen

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...