søndag 10. februar 2013

Anonyme timeglass del 4

Så var vi kommet til siste del av ANONYME TIMEGLASS sin konkurranse, jeg virkelig koste meg med oppgaven og synes at denne siste delen gikk helt av seg selv.

Jeg ble inspirert av Henrikke (som er DT på anonyme timeglass)sitt farvevalg, og leita frem noen lilla ark, etter at de hadde fått rspet kantene sine og inket seg, bestemte jeg meg for å bruke et hjertestensil som jeg fylte med Modeling Pate på, så rett før det stivnet skrev jeg mor inni det, da det var tørket malte jeg det hvit, og fant ut at jeg ville bruke Liquid Pearls for skygging, og inni bokstevene MOR brukte jeg Stickles Black Diamond



Bling og blomster måtte jeg ut å handle for jeg hadde ikke i hus det jeg hadde sett for meg. Å da var jeg på Familieskatter, og det er helt klart at det er mye skatter der, for ikke å snakke om dem som arbeider deg, de er gull verd ♥

Slik ble mitt bidrag seende ut tilslutt, dette kortet skal min bror få gi til vår mor ♥ Så i år får hun to morsdagskort som er hjemmelaget :)

Tusen takk til Anonyme Timeglass som sendte meg ut på en utfordrende vei ♥

Takk for besøket og ♥lig velkommen igjen.

3 kommentarer:

  1. super dejlige farver du har brugt og så fint med hjertet. Tak for at du deltager i AS timeglas
    Pia

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort, Jorunn. Det hjertet ble bare kjempelekkert! Takk for at du deltar i AS Timegalss. Lykke til! Klem, DT Elizabeth

    SvarSlett
  3. Tusen takk Pia og Elisabeth, jeg har storkosa meg med oppgavene, og gleder meg til neste runde dere starter, elsker å bli utfordret. ♥

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...