mandag 23. november 2020

Bli med på Art Journaling/Mixedmedia kurs i Januar.


I januar starter jeg opp med et nytt kurs innen Art Journaling/mixed Media. Kurset foregår på Facebook, og vil ligge der så lenge Facebook består. Er det en helg som ikke passer, gjør det ingenting, for du kan jobbe med kurset når du vil. Har du spørsmål, vil jeg alltid svare på det du måtte lure på. Du vil å få muligheten til å møte andre mennesker med samme interesse og fremtidige bekjente.


KURSDAGER :

02.01-21 -Går igjennom forskjellige medium. Gel, paste og Gesso. Vi skal lage et par bakgrunner.

09.01-21 -Restepapir og utklipp hvordan bygge lag i en art journaling eller hvis du foretrekker å jobbe på papir.

16.01-21 -Collage papir og vannmaling/eller akvarellmaling/ andre vannløselige produkter.

23.01-21 -Embossing og stempling på silkepapir, hvordan få dette fint i en art journaling eller mixed media side.

30.01-21 -Skal prøve oss på clean and simple i en art journaling.




 Kurset koster det 350 kr, plassen er din når du har betalt.


 Ta kontakt med meg på PM på facebook Jorunn Andreassen eller epost jorunnlandreassen@gmail.com


2 livesendinger, 3 videoer, masse skaperglede og læring.

Kurset har fokus på å bruke det du har, samtidig deler jeg mine favoritt produkter og det jeg liker å jobbe med.


En fin julepresang til deg eller din beste venn.

Da håper jeg at jeg ser deg der   💖.


Vennlig Hilsen Jorunn Andreassen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...