tirsdag 12. mars 2013

Det hoper seg fort opp med prosjekter..

Jeg som skulle være så flink å blogge det jeg lager, ser det hoper seg fort opp..
Så da får jeg rett og slett lage et lite samleinnlegg :)

Dette posekortet ble laget til ei god venninne av meg som elsker ugler, blitt en slags sport i å alltid lage noe med ugler i til henne..

Denne halsen ble å laget til hun, håper hun holder seg god og varm. ♥

Her er baksiden til kortet.. Jeg har jo bare litt dilla på posekort..


Takk for besøket, du er ♥lig velkommen tilbake ♥♥

2 kommentarer:

  1. Den anonyme venninnen ble kjempefornøyd og veldig, veldig glad! Dessuten ganske varm også. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er det som er så kjekt med å lage til deg søta, du blir så glad ♥♥

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...