tirsdag 2. juli 2013

Konfirmasjonskort laget med papirdesigns mønsterark.

Etter at ungene gikk av med ferie, er det ikke mye papirting man får gjennomført.. Jeg burde helt klart ha blitt utnevnt til førstemekler ute i den store verden, har iallefall stor erfaring, og unger tror jeg er de vanskligste å mekle mellom, for sunn fornuft biter ikke på, litt som de store herrer som kriger.. Vel nok om det..

Jeg har laget et gutte konfirmasjonskort etter noe jeg så i et trykk fra juni, synes de skjortene er så stilige..

Man trenger liksom ikke så veldig mer pynt en de skjortene.

Baksiden.

Inni, hadde noen rester så da ble pengelommen en bukselumme :)

Nå er jeg klar til Konfirmasjon i August, gleder meg.

Ha en nydelig sommerdag ♥

2 kommentarer:

  1. Knalltøfft! Kjempestilig med de skjortene altså! Flott distressing og stempling!
    Ha en deilig dag :o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er faktisk ikke stempel, men mønsterarket som er sånn :)

      De skjortene var så lette å lage, rett og slett en fryd.

      Fineste dagen til deg ♥

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...