søndag 1. juni 2014

Vinneren av Blogghoppen!!

Ja da fikk jeg hjelp av min kjære sønn i dag å trekke en vinner av alle dere som ble med på blogghoppen til ProjectLife og StampARTIC..

Er dere spent nå?

Han trakk nr 8 og det er Guri, gratulere så mye til deg.

Takk til alle dere andre som gjorde denne hoppen kjekk.. Jeg er så glad at det var så mange så ble med..

Sånn i tilfelle du har glemt hva du vant så legger jeg bilde ut her


Du får sende meg adressen din på mail eller PM på facebook, så skal jeg sende dette til deg.

Ha en nydelig kveld!!

4 kommentarer:

  1. Grattis Guri! Vilken fantastisk vinst du får!!!

    SvarSlett
  2. Oi, heldige meg :)
    Sender adressa mi på epost

    SvarSlett
  3. Gratulerer Guri! Her var det mye fint. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...