fredag 6. november 2015

Bursdagskort.



Hei i dag vil jeg vise et kjappis kort, på mandag skulle guttungen i bursdag, og i grunnen hadde jeg ikke tenkt å lage noe hjemmelaget kort. Men siden bursdagsbarne var her å fikk hjelp med leksene, og guttungene lurte på om jeg hadde laget et kort. og reaksjonen til bursdagsbarnet var, har du scrappet et kort til meg, med stjerner i øynene, hadde jeg jo ikke noe valg. Tiden var knapp, og hode tomt.

Det er da jeg er glad jeg har papirdesign sine gamle slagere i hylla, for de arkene lager seg selv.

Her er kortet når det er åpent. Jeg fant ut at fuglene til Tim Holtz passet utmerket inn her.


Bursdagsbarnet kom dagen etterpå å takket for kortet, det har blitt en snakkis om disse hjemmelaga kortene guttungen har med i bursdagene.. Artig i grunnen.



Et veldig kjapt kort å lage. Å en liten guttungen som ble kjempe glad. Bedre kan det jo ikke bli.

Ha en nydelig dag ♥

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...