torsdag 17. januar 2013

Bursdagsposekort.

Jeg kom helt tilfelig over Nordsalten Hobbyklubb  sin utfordring i dag, og ble ganske inspirert over deres Alt er lov utfordring... I samme slengen så endte jeg opp på et helt nytt forum Papirdokken, og i det jeg rote der inne for å finne ut av hvordan det funket kom jeg over en Januaralong, hvor farvene er blå og grå, ja da var ikke jeg sen om å be...

Uansett her er mitt bidrag til de to utfordringene.

Det bare måtte bli posekort, etter at jeg prøvde i går har jeg helt blitt bitt av bassillen, kan jo nesten ikke styre meg.  Her har jeg brukt Magnolia Ink You are so special, var det eneste arket jeg hadde som var grått.Å det fremste mønsterark er Daisyd, en av mange flotte ark fra Marianne(skorpionen)

Panduro har et veldig kuult Ticket mønsterark, der klippet jeg ut happy birthday, sommerfuglene elsker jeg for det ser ut så de skal fly av.

Blomstene er nok en fin hummer og kanari, da jeg startet med å blogge tenkte jeg ikke over at man kanskje skulle fortelle hvor de kom i fra, silhouettes kommer fra Websters page, har liksom brukt den som en knopp i den store blomsten, siden den hadfde en sånn fin sommerfugl i midten.

Her er baksiden av kortet hvor jeg har laget plass til å skrive en hilsen, og noen fine klokker, som tikk, takk tiden går :)


Utfordringer:Papirdokkene-januaralong,farve blå og grå.

Nordsalten hobbyklubb:Alt er lov.


Tusen takk for besøket og ♥velkommen igjen.



4 kommentarer:

  1. Et alldeles nydelig posekort!! Mange flotte detaljer her:-))

    Takk for at du scrapper med NSHK.

    Sylvia.

    SvarSlett
  2. Dette var en knallflott!
    Så flott pyntet og fine farger.
    Takk for at du deltar hos NSHK.
    Brita

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Brita.. Det er jeg som skal takk som har så kjekke utfordringer :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...