mandag 14. januar 2013

Litt sånn hummer og kanari!

Ja da gjenstår jo litt tag og noe strikking, ja tenke seg til at jeg nesten måtte bli 40 år før jeg lærte meg å strikke, og nå kan jeg ikke skjønne at jeg ikke har hevet meg rundt før.. Artig, artig!

Denne taggen er fra Nøtter oppgavene, artig å prøve seg frem, og har jo meldt meg opp som følger av Creativ Jumpstart, så man får jo litt innputt derfra.Oppgaven lyder, 3 blomster, 3 knapper og tre bånd.

Denne er å fra Nøtter oppgaven.

Denne er å fra Nøtter oppgaven, vi fikk et bilde med masse herlige duse farver vi skulle la oss inspirers av, her har jeg brukt oljestiftene mine, de er bare så digg å jobbe med.

Naboene våre i 2 etg giftet seg i sommer, så da fikk jeg prøvd meg på bryllupskort , ikke så mange i min krets som gifter seg gitt :)

Dette kortet er fra Casakos helgen, jeg ble selvsagt uten nett den helgen jeg, men jeg fikk sende mine bidrag på tlf, helt til jeg fikk låne litt av naboen, jeg sier bare ikke måte på hva som kan ordnes inne på casa :)

Denne taggen tror jeg er fra tagalongen, husker ikke så godt lengre :)

Denne er i allefall fra tag a long, digget denne oppgaven, jeg brukte litt nytt utstyr kjøpt på Blitzy, utrolig billig scrappenettbutikk til veldig gode priser ..

Denne er å fra Tag a long i august...

Denne Art Journalingen er fra oppgaven i august, husker ikke nå hva oppgaven gikk ut på, men jeg aner at farven var grønn :)Dette er bilder fra bryllupsdagen min og bilde av min bestis er fra hennes bryllupsdag.

Dette er fra AJ i oktober, koste meg masse med denne, og brukte noen stempler jeg ikke visste jeg hadde, greit å ha orden i utstyret...

Her er min vakre datter som poserer med noe av det jeg har strikket, dette ble julegaver til en av niesene mine. Har brukt Viking Balder garn digger dem, eneste aberet med dem er at det av å tell er litt vel mange spleisinger(knuter i garnet)

Å her er min vakre sønn, som poserer med sitt nye strikketøy, lue og skjerf.

Klassens bamse måtte selvsagt få noen klær, stakkars han måtte ikke fryse :)

Pulsvarmere strikket i Viking Balder, det er det perfekte garnet å strikke med når du skal lære deg å strikke, tjukke pinner og tjukt garn, og da går det så mye fortere!

Å til slutt vil jeg bare vise at min kjære alltid lager tull når han ser sitt snitt.. Du vet alltid er det noen som skal øddelegge et blinkskudd :)

Det var det jeg hadde for denne gangen..

Takk for besøket ♥



















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...