tirsdag 21. april 2015

Project Life kurs.

Heisann, på lørdag som var hadde jeg kurs i Project Life hjemme hos meg selv. Det ble en utrolig kjekke dag, som lærte både meg og kurstakerne en del. Her er et par bilder fra dagen

Litt kaos på kjøkkenbordet av pynt, snop og PL akkurat som det skal være når en koser seg.



Glad vi ikke har byttet ut kjøkkenbordet, har vært planen, men tror jeg må beholde det om jeg skal ha flere kurs.

De som var på kurs hos meg hadde aldri brukt sort/hvitt bilder før, og var ganske posetiv overrasket hvor flott slutt resultatet ble. Jeg er kjempe fornøyd med de som kom, lett lærte og spurte om det de lurte på.



Jeg var jo så heldig at min bestis stanset ut litt forskjellig pynt, så da fikk damene noe pynt ingen andre har :)

Jeg har hatt mitt første kurs og jeg har lært litt hva som kan være lurt, hva som funket og hva som kan gjøres bedre. Tusen takk til de flotte damene som gjorde dette mulig for meg ♥

Ha en nydelig kreativ dag ♥

6 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne på kurs hos deg og lære PL skikkelig!! Såg veldig koselig ut og resultatet av sidene ble nok kjempeflott! 😊

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott Helga Elin, sidene til disse ble knall kjekke. En dato som er blitt satt er den 30 mai, så det er bare å ta kontakt på mail eller pm.

      Slett
  2. Så flink du er! Det så da skikkelig kreativt ut på det bordet ditt. Flott å dele med seg til andre. Klem til deg i våren! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Randi, å være generøs og dele med seg tror jeg er det beste man kan være, man blir så glad selv å da. Her nyter jeg vårdagene som kommer innom med ujevne mellomrom. En god vårklemm til deg å.

      Slett
  3. Men åh, så himla trevligt ni ser ut att ha haft! Det där hade jag mer än gärna tagit del av!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det hadde jo bare vært så kjekt da.. Til høsten skal jeg ha kurs hos scrappiness i Sarpsborg, om du ikke bor langt fra grensen :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...