lørdag 19. november 2016

Sommerfugl effekt...Tag.

English translation is at the bottom of the blog

God Lørdagskveld, den siste utfordringen til ArJo´s satt litt inne hos meg, av å til gjør jeg det vanskelig for meg selv, jeg tenker for mye.

Så jeg bestemte meg for å bare leke meg å se hvor det tok meg henne.
50% svart og navnet Hero/helt, tror jeg ble for opphengt i navnet helt.

Men etter litt tøffe tider og noen fine blogg poster jeg har lest der ute, så viste jeg hva teksten måtte bli. Jeg hadde da allerede startet på bakgrunnen flere ganger, og ble ikke fornøyd.. I grunnen vet jeg ikke om jeg er fornøyd nå heller. 
Når jeg redigerer bildene mine, så ser jeg hva annet jeg kunne ha gjort, hehe.

Vel hva er en Helt, for meg betyr det ikke bare noen som redder noen ute av en knipe, redder liv, eller hva vi blir servert på film.

En Helt for meg er en som merker når noen sliter litt ekstra, merker når noen blir stille, eller går den ekstra milen for å gjøre noe for andre, til å med fremmede.

Så slik ble mitt bidrag til ArJo´s utfordring som er laget av vår Gjeste designer Marie Johansson, hun er en dyktig scrapper og med designer hos Canvas Corp Brand. Hvis du vil vite mer, så ta turen innom ArJo´s

Her er mitt bidrag


En god gjerning om dagen, kan føre til en veldig fin sommerfugl effekt, det sprer seg.

What does it really mean to be a Hero, for me it means that you see others, if they are struggling, that you stretch out a helping hand, no matter who, even people you dont know. A hero is not just those who save lives, maybe that someone sees you, can be enough to make you feel that you have been saved. Have you heard of the butterfly effect, a good deed you do, spreading to other people. It is in my opinion the definition of a hero. Doing good deeds without desire to get something in return, not only gives you a good feeling, it gives hope.

Me and my good friend Arnlaug have a Facebook page ArJo's, and this month's challenge was to create a Tag or ATC where we would use the word hero, and color should be 50% black. If you want to join, follow the link


Have a beautifull weeken, hugs Jorunn ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...