lørdag 3. desember 2016

Enkelt Julekort.

God morgen, jeg har bestemt meg for å lage i alle fall 1 julekort hver dag inntil fristen for å sende. Det skulle gi meg 16 kort. Å da tror jeg faktisk at jeg er i mål, og jeg sender dem ut etterhvert som jeg blir ferdig.

Jeg lagde et i går men ble for trøtt for å blogge.

Dette kortet er vel det nærmeste jeg noen gang vil komme cas kort.. 

Jeg hadde ikke stempel som kunne lage toppen av kula, men jeg hadde en gammeldags klokke gikk det oxo hehe.

Det er ikke lett å se med bladene har fått et par lag med clear wink of stella, for å få litt glitter, for glitter tilhører julen :)


Da jeg startet med kortet var jeg ikke helt sikker på hvem den skulle til, men i prosessen ble jeg klar over hvem dette kortet tilhørte :)


Siden jeg var i Cas modus så ble baksiden enkel.



Det som er så kjekt med å lage julekort er at du kommer i julemodus.




Ideen til dette kortet fant jeg på pinterest, hun som hadde delt det der har steg på steg, du finner det her.

Jeg har brukt stort sett bare papirdesign sine jule ark, og etter det fine restepapir kortet ei god venninne hadde laget for Scrappiness, ble det brukt mye rester og laget litt nye rester.

Da vil jeg bare ønske alle mine lesere en nydelig Lørdag, og en kjempe flott kreativ dag ♥

Klemm

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...