fredag 9. desember 2016

Mixed Media Christmas gift.



Dere kan tro jeg hadde det kjekt da jeg lagde denne gaven. Jeg hadde en formening om hvordan det skulle bli, men sånn som det alltid er i en prosess, så endrer den seg litt. Det fine med når du holder på med maling, gesso og andre medium, er det ikke noe problemer å endre det du vil ha vekk, eller dempe.
Jeg har brukt en mengder med favoritt medium, og ikke minst stencil, tror faktisk ikke jeg kan få nok av dem.



Du kan se litt av golden gel medium, denne heter pumice gel, den er som tørket sand, og når du tilfører spray/mist på den, suger den fargen til seg og sprer den fint utover. Det er en av mine favoritt medium.



Her under kan du skimte det jeg har brukt av blonder, og jeg har ikke hatt gesso på metallet bare mist og Glam, det er et merke til Tattered Angels.



Dette er et tre hjerte jeg har dekorert og her er det ferdige produktet. En artig prosess som du egentlig ikke aner så veldig hvor ender, for det kan hende at de planene du hadde ikke blir så bra som du trodde, da er det jo så kjekt med Gesso, den fikser det meste.



Det var det jeg hadde i dag, Ha en nydelig Kreativ helg ♥

Big Hugs Jorunn

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...