tirsdag 3. oktober 2017

Art Journaling, ATC og Tag.


Jeg er snart på farten igjen, og i den sammenhengen skal jeg ha et kurs hos Scrappiness. 

Jeg skal inspirere og lære bort litt små triks. Vi skal  lage ATC og multitaske i boka de, om du har art Journaling bok. Hvis ikke får du et eksta ark å jobbe på. Hvis du vil vite mer følg denne linken 

Du  skal få  lære å legge lag på lag, vi skal drodle, stemple og bruke mange stensiler, helt til du er mer en fornøyd, og da tar vi på litt til.

Lørdag 28 oktober kl 11

















4 kommentarer:

  1. Best wishes and good luck with your class Jorunn! Your samples here are all so gorgeous!!!
    Jackie xx

    SvarSlett
  2. Gurimalla so flink du e :) Eg sit å fundere på korleis du har gjort det. Eg har ikkje anledning til å reise på kurs no c'. Men eg får prøve meg fram med det eg kan ;) Kjempeflotte e dei i alle fall <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Frk.Bogstad.. Masse masse lag, og jeg håper jeg får se ditt forsøk :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...