fredag 7. september 2018

Scrappe treff.



Heisann, nå er det lenge siden jeg har blogget, nesten en liten evighet.

Jeg var på scrappetreff i helga som var, og det var bare helt fantastisk, så lenge siden sist. Jeg var på Særpetreffet i Sarpsborg. Skulle egentlig ikke, men jeg og min kjære var på konsert i Telenor arena, og skulle en liten tur til min gode venninne Lone. Hun sa litt sånn på tull, kan du ikke bare være igjen her, når mannen din drar hjem, og slik ble det. 3 uker husmorferie på østlandet.

Jeg har en del påbegynte ting, men fikk ferdig 2 Tag og 3 ATC, den ene tagen gav jeg bort så den har jeg ingen bilder av.

Jeg mobbet Lone i  all vennskapelighet for at hun ikke hadde tatt med noen tager fra butikken, så da fikk jeg denne kjempe svære av henne. Nesten en Art Journaling side dette.



Her kommer ATC, her fikk jeg litt hjelp av Hilde Jeanett med ordene, satt meg litt fast.


Jeg hadde en litt guffen opplevelse da jeg skulle ta bilder av ATC mine,  den eksterne blitsen min eksploderte, så jeg måtte bruke blitsen som er fast på kameraet, synes ikke den er like god.
Heldigvis slapp jeg med skrekken, jeg ble ikke skadet heller ikke selve kameraet.









Etter 3 herlige uker borte var jeg veldig velkommen da jeg kom hjem, godt å føle seg savnet og ønsket. Ikke bare av de 2 beinte, men min kjære katt Anna.

Nå er det helg igjen, nyt og så sees vi plutselig igjen.

Klemm Jorunn

1 kommentar:

  1. Så koselig med en sånn ferie da. Mye fint du fikk laget også. Kos deg på søndagen! Klem :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...