søndag 17. februar 2019

I det Romantiske hjørnet.


Jeg er håpløs romantisk, jeg gråter når noe fint skjer, eller når jeg blir gjort stas på, eller når jeg skal glede andre, blir jeg rørt. Mannen synes det er søtt. 

Å Jeg hadde jo laget et Valentineskort/tag til min kjære, så jeg hadde planer om å lage et morsdags kort til min mamma, slik ble det ikke.

Satte å tenkte på at det faktisk er 16 år siden jeg og min kjære ble kjærester, 14 år siden vi forlovet oss på Valentines dagen. Tenkte over hvor heldig jeg var med valg av make.

Så da ble det et kort til min kjære.




Jeg har brukt teknikker jeg har lært av nettkurset Wanderlust, byttet ut bokstaver med blomster. 
Da jeg var hos min gode vennine Lone og hjalp til med varetelling, ble det mye Prima som bare måtte bli med meg hjem. Poetic Rose og Lovestory collection er bare så vakre.

Jeg har brukt Primary Elements, at jeg ikke har kjøpt dette pulveret før, er et mysterium, jeg elsker den effekten den gir.


Disse sommerfuglene fra Little B har og er mine favoritter, da jeg forstod at disse skulle gå ut av produksjon, hamstret jeg, nå har jeg en pakke igjen, den blir brukt med andakt.



Jeg synes det er viktig å pynte alle sider i et kort.


Hos scrap the Rainbow har vi Bingo utfordring, jeg har brukt Dotter, hjerte og Washitape


Jeg er med på disse utfordringene:

Scrappelyst Glitter og glam



2 kommentarer:

  1. Ble et nydelig kort. Hurra for kjærligheten ❤

    SvarSlett
  2. Wow, dette var flott.
    Mange spennende teknikker og detaljer.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...