mandag 26. august 2019

Dåpskort


Jeg fikk bestilling på et dåps kort, jeg sa selvsagt ja, men hva gjør du når du ikke har supersøte barne ting.
Jo du leter febrilsk igjennom alt du har, helt til slutt kom jeg over mine studiolight bøker, og i den ene var det faktisk noe jeg kunne bruke.

Denim Saturdays hadde så mye fint i seg, det visste jeg jo, men hadde ikke fått med meg at de hadde de tøffeste barne tilbehør.

Så da ble det et litt tøft dåps kort.


Jeg plukket litt fra alle sider i den boka. jeg synes disse utklippsbøkene er helt fantastiske. etter ønske fra barne foreldrene har jeg bluret ansiktet og navnet.

Hun som bestilte kortet hos meg, ville gjerne ha det i blått, men ikke sånn typisk baby blå.


Jeg pyntet det helt enkelt inni.


Denne boken inneholder alt du trenger til dåps kort, baby kort, uansett kort, å ikke minst du får utrolig mange utklipp til all slags kort.


Dette var moro, det er ikke mye jeg har laget av dåps kort, eller baby kort, er ikke så stor fan av det supersøte, men jeg har lært meg å aldri si aldri hehe.

Ha en fantastisk mandag alle sammen


3 kommentarer:

  1. Herlig kort og kjekt når man finner saker og ting å bruke i samlingen sin

    SvarSlett
  2. Så flott med babykort i litt utradisjonelle babyfarger.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...