mandag 9. september 2019

Tagring/ fliptag


Hei hei, sommeren er over og nå er det på tide å lage litt liv i bloggen igjen. Jeg og Monica Mortensen har åpnet pop up utfordringen igjen, om du ikke er medlem så legger jeg ved link.
Som sist så har vi laget videoer, hvor vi viser hvordan vi lager våre tags. Om du ikke helt vet hva en Tagring er, så finner du litt mer svar i gruppa vår.

Det som å er nytt denne gangen er at vi har med oss to til scrappere, da får vi 4 forskjellige stiler. Linda Svendsen og Anita Sæterdal, tusen takk for at dere ville være med.

Her er det jeg har laget. Det er ikke så mye du trenger for å lage en mixedmedia tag, du bruker det du har.


Videoen min finner du under her, så kan du se hvordan jeg laget min.





I skrivende stund har vi allerede fått inn et bidrag, så dette blir spennende.
Ha en strålende mandag, klemm


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...