torsdag 10. oktober 2019

Melkehjerte boks.



Jeg er godt i gang med produksjonen til julemessen 1 november, nå vil jeg vise dere en oppskrift på denne esken. Jeg har fått lånt denne av Monica Mortensen, jeg har bare endre på lengden på flappen du åpner boksen med.


Slik ser forsiden ut.

Her kommer malen Det går 2 bazzil til denne esken.


Mønsterpapiret har jeg 1/4 inch kortere . I videoen viser jeg feile mål på øverste linje, dette er det riktige.
Jeg bruker 1 helt mønsterpapir pluss et kvart.


jeg har brukt Studiolight die cut bok og mønsterpapir.

Da er det bare å snurre film.




Det var det jeg hadde for i dag, ha en strålende dag, Klemm Jorunn

1 kommentar:

  1. Koselig juleeske du har laga her. Kva er navnet på den 3D-tapen du bruker? Den eg har, har blitt veldig dårlig i limet på den eine sida. Nå må eg bruke flytende lim i tillegg. Kjøpte ein ny rull nå som det kun er 2 m på. Har ikkje fått testa den ut ennå.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...