mandag 21. oktober 2019

Nytt scrappegodis og litt mixedmedia.


Hei alle sammen og god mandag, ny uke og nye fine blanke ark. Jeg har sørget for å handle inn til mine blanke ark :P Jeg har vært på treff/kurs helg i Egersund i helgen, det var helt fantastisk. Skikkelig husmorferie, bodde på hotell og fikk alt servert.

Jeg var på kurs med skaperen av AAll & Create, han var helt fantastisk, generøs, flink å lære i fra seg, og full av humor. Han ville lære oss mest mulig på denne helga, og det ble fort fult i hode, så jeg sørget for å få tatt gode bilder av hans prosjekter som vi ble lært opp i, slik at når jeg skal gjøre prosjektene mine ferdig så vil jeg huske å få med meg alle elementene.


Da er det bare å snurre film.



Ha en alldeles nydelig uke, det blir lite prosess videoer før messen er ferdig, men når den er over kommer det minst et nytt prosjekt i uken.

Go klæmma fra Jorunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...