onsdag 11. desember 2019

Fra Gelprint til kort.


God kveld i stua, i dag har jeg et bursdags kort å vise fram. Det var så godt å kunne ta fram malingen igjen. Ikke minst at jeg kunne øve litt på det jeg lærte på kurset jeg hadde med Abs, som er skaperen av aall & create, det er ikke en underdrivelse at jeg elsker stemplene og stensilene fra han.

Et stempel er jo som å ha flere, de er så innholdsrike.


Jeg er helt nybegynner på gelplate, og det vises, men det er slik man lærer, ved å øve. Å jeg kan love deg at dette er utrolig gøy.




Det å velge å fremheve elementer av et stempeltrykk digger jeg. 


Om du har lyst å se hvordan du kan lage en slik bakgrunn og komme i mål til et kort, så er det bare å snurre filmen.




Da vil jeg ønske dere en riktig fin før juls tid og ønsker dere alle en nydelig julefeiring, kos dere med familie, venner og masse god mat.

Go Klæmma fra Jorunn

Challange

Ally´s Angels Challange #29 Anything goes

2 kommentarer:

  1. Flott kort du har laga nok en gang. Alltid like koselig å sitte å se på videoene dine - blir like fengslet HVER gang. Tusen takk for mye god inspirasjon!
    Vil også takke deg for at du deltar i utfordringen vi har i Ally's Angels.
    Klem fra mæ

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Mariann for hyggelig tilbakemelding, setter stor pris på det <3 Så kjekt å bli med på utfordringen deres.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...