tirsdag 31. desember 2019

Mitt blogg år, topp 11.


Her kommer det en liten kavalkade av 2019. Jeg har linket til vært bilde sånn at du kan få mer informasjon der.


Mine første steg i 2019 ble wanderlust. Så full av inspirasjon og glede, jeg datt av, men planen er å fortsett nå.



Jeg er fremdeles inspirert av det jeg lærte i Januar og tok det et steg viderer.




Jeg tok steget ut og prøvde meg på en cas, klarte det på forsiden, men tok helt av inni. hehe



Konfirmasjonstiden, og et kort litt utenfor min typiske stil, men må ærlig innrømme at jeg ikke helt aner hva som er min stil for tiden, for jeg endrer den stadig vekk. Stiler og farger jeg ikke likte før har jeg fått dilla på. 



Jeg har hatt mange favoritter i år, men det jeg lagde til pop up liften er noe av det kjekkeste jeg har gjort i år.




Her var det bare et bidrag . lagde takkekort til lærerne på barneskolen til minstamann. 2019 er det året jeg fikk dilla på Prima.


Juli

Tok jeg ferie.


Jeg lagde mitt aller første dåpskort.




Denne måneden åpnet vi opp pop up gruppen igjen, denne gangen med tagring. En ny og lærerik erfaring. Moro.




Godt igang med produksjonen til julemessen. Jøjje meg for en hektisk tid, mange erfaringer rikere.




Da var det julekort tid. Hvor høsten ble av i 2019, ikke vet jeg, men følte plutselig at tiden bare hadde blåst bort.



denne måneden tok jeg i bruk litt av det jeg bare måtte ha og ikke fått testet skikkelig ut, og jeg gleder meg til den nye serien jeg skal starte med på den nye året. Jorunn gjør ting hun ikke kan.


Tusen takk for følge til alle dere som har besøkt bloggen min, kommentert, og beriket meg på så mange plan.

Gleder meg til et nytt kreativ år.

Klemm Jorunn 

5 kommentarer:

  1. En liten rettelse: Jorunn gjør ting hun KAN!!! ❤️
    Samtlige prosjekt er bare helt stunning 💕
    Gleder meg til å se hva du kreerer i løpet av 2020. Godt nyttår! Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Mariann ❤️ Kan vel helt sikkert endre det til, Jorunn gjør ting hun ikke har gjort før hehe. Et riktig så flott kreativ år til deg, og takk for det gamle.

      Slett
  2. Enig med Mariann over her, Jorunn gjør absolutt ting ho kan! Gleder meg til hver video og prosjekt du legger du. Eg melde meg inn i fanklubben😍 Godt nytt kreativt år!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Monica, det varmer stort det du skriver ❤️ Ha et fantastisk kreativ nytt år. Klemm

      Slett
  3. En venninne ble veldig glad når hun fikk et Jorunn julkort. Hun syntes det var SÅ vakkert! Du sprer glede! ❤️😍💕🥰

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...