fredag 6. november 2020

Julegave boks dekorert med frozen Roses, Ciao Bella.

 Hei straks helg, og i dag har jeg en ganske så søt boks til julegaver. Ikke av de største gavene, tenker heller disse vi gir gavekort til. Den har plass til et julebrev, sjokolade eller legger små søte drops inni.




Denne boksen er veldig enkel å lage, og ikke minst kjapp å lage.



Målene :

8 x 11 inch (21 x 28 cm)

Preg på den lange siden 1,1/2 - 4,3/4 - 6,1/4 -9,1/2 inch ( 4 - 12 -16 -24 cm) Snu arket 

Preg på den kortet siden 1,1/2 - 6, 1/2 inch (4 og 17 cm)


Toppen har jeg valgt å ha 1/4 inch mindre , ellers så er målene 1/8 mindre på alle sider. Her velger dere selv hva dere ønsker å bruke.


Hvis du vil se hvordan jeg lagde denne boksen, er det bare å snurre film.

Er du inne med mobilen din, må du endre til nettverson.



Jeg har fått spørsmål om kurset mitt er nettbasert, det er det, og om du ikke kan den ene lørdagen så ligger kurset ditt der til du kan se det.

Det var alt jeg hadde for i dag, jeg ønsker dere en nydelig helg 💖

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...