mandag 23. november 2020

Julekort med skøyte dies

 Jeg elsker denne skøyte diesen fra papirdesign, jeg elsker alle mine dies fra papirdesign.

I dag har jeg tatt frem gammel julepynt/stæsj og brukt på dette kortet, masse er fra papirdesign, blomster, stjerne og to dies.



Jeg har laget en prosess video om du vil se hvordan jeg lagde den, da er det bare å snurre film. (er du inne med mobilen din, så bytt til nettverson )



Jeg er med på juleutfordringen til papirdesign   er bare å hive seg med.


Det var alt jeg hadde for i dag, ha en nydelig mandag, klemm 💖

2 kommentarer:

  1. Aldeles vakkert! Jeg har den blanke tråden i flere forskjellige farger, men glemmer å bruke den - nå skal den fram! Takk for inspirasjon nok en gang :)
    Takk for ei magisk helg - Stor klæm

    SvarSlett
  2. Helt nyyydelig, Jorunn! Skøytediesen er så vakker :)
    Takk for at du deltar hos Papirdesign.
    DT Renate

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...