onsdag 23. april 2014

Mini Lomme LOer

Hei jeg vil gjerne viser dere noe jeg fikk en ide om da jeg fikk den store pakken med plastikklommer til Becky Higgins,( som forøvrig kan kjøpes hos TreL i begynnelsen av Mai)

Vi vil jo gjerne at det skal gå fort når vi skal Lommescrappe, men dette går ikke fort, men jeg synes det er litt av sjarmen å dille litt(av å til) det er da jeg får nye ideer, og ikke minst utvikler meg.

Jo jeg ville lage den første siden til albumet til min datter og jeg ville den skulle være litt annerledes en de andre siden, så da kom jeg jo på at jeg har jo så mange ark  som er 6*6, og de sklir jo rett ned.



Jeg har brukt Prima sine ark, til alt de passet så godt sammen. Stjernene er fra Papir Design, rammen er fra Wycinanka og ordene er fra My Minds eye.


Her å har jeg brukt Prima sine ark, synes den serien der er så utrolig flott i fargen, og de forskjellige arkene kler hverandre, så de er lett å mikse.

Sommerfuglene var noe rest husker ikke nå hvor jeg fikk dem fra, men de er egentlig hvite, jeg har brukt gelatos på dem. Ordene er fra Cosmo Cricket.


Her har jeg brukt prima igjen, og et silkepapiravistrykk som jeg har stemplet på, og kraftpapiret er faktisk det blomstene kommer på, for jeg var godt tomt for kraft, samme med det arket med klokken(jeg har lært av min gode bestis at alt kan brukes og ikke kaste) Hjertene er fra Wycinanka, det sammen med fuglene og swirlen.

Hele Siden med Lommescrappingen ble slik som dette.



Disse delte jeg på Project Life bloggen så der kan du gå inn å se hva jeg har skrevet der :)

Vi søker etter DT så har du en liten designer i magen så ikke vær redd for å søke, vi er utrolig snille og koselige gjeng med scrappedamer som gjerne ser at vi får besøk av noen flere.Her   Vi har oppfordret Svenske og Danske til å søke, men det bestyr ikke at vi ikke ønsker at de Norske skal søke, for kanskje det er nettopp deg vi ønsker :)

Så har vi trukket vår første vinner, og det var ikke lett.. hehe. Skal ikke klage, men det var jo såååå mye fint, men her kan se du hvem som vant.
Og ny utfordring har vi å laget, den finner du her.
Gjestedesigner Konkurransen er heller ikke over, enda noen dager til, den finner du her
Som om ikke det var nok har vi jo en Rak og inne hos oss, den finner du her

Sånn det var det jeg hadde på hjerte i dag ♥

Ha en strålende fin dag ♥

8 kommentarer:

  1. Fantastiske yndige vakre sider og jeg bare digger PL bloggen altså! Så fort jeg er frisk nok til å scrappe igjen, så skal jeg hive meg med ♥

    SvarSlett
  2. Jorunn! Du har altså inspirert meg så masse med disse utrolig vakre PL-sidene dine at nå har jeg begynt å scrappe kort og gleeeeder meg til jeg får mine første 6"x6" plastlommer :D

    SvarSlett
  3. Flotte 6x6-LOer, og en flott måte å gjøre litt ekstra ut av PL-sidene innimellom :)

    SvarSlett
  4. Tenk å få et sånt album da! Vakkert satt sammen og med fine ord som hun vil glede seg over siden. Jeg forstår ikke alle de tingene dere scrappere bruker, 6x6-LO, Rak og Trel, men det gjør ikke noe, for jeg nyter det du og dine scrappevenner lager. Jeg tror jeg må studere hyllene på Panduro en ekstra gang neste gang jeg er der.Utrolig mye fint da! En dag skal jeg legge ut et av mine enkle ark også, så kan du få se hva jeg gjør. En finfin hobby er det i hvertfall.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg vil gjerne se hva du lager :) Og TreL er en scrappebutikk, mye bedre utvalg en panduro og billigere :)

      Ja elsker denne hobbyen, den gir så mye, og ikke minst får meg til å møte mange kjekke folk ♥

      En rak er en liten premie som vi tar fra eget stæsj. 6*6 LO er 15*15 cm, og LO er en Lay Out.

      Slett
    2. Så bra, der lærte jeg noe nytt fort. Tenkte jeg skulle google det jeg da, for jeg ble litt nysgjerrig. Jeg koser meg med mitt, men det er alltid gøy med litt "pynt". Jeg har klipt og klistret mitt siden jeg var liten. Bøker med dikt, fine ord og bilder fra mine unge dager har jeg fortsatt. (Hjelp nå hørtes jeg fryktelig gammel ut, men den ene boka er da fra jeg var ca.femten og det er en stund siden kan man si! :) ) Da jeg gikk på Gymnaset var det bildekollager som jeg fikset til veggen på hybelen. En Aftenpostdel ble limt sammen så den ble tykk. Så fylte jeg siden med massevis av bilder klipt ut fra blader og aviser. Synd jeg ikke har tatt vare på noe av det! I dag kan vi jo bruke kopimaskin og egne bilder, flotte papir og pynt som vi vil. Vi er heldige og så herlig avslappende det er også. Jeg skal lage et innelegg så får du se vet du. Tusen takk for informasjon og ha en strålende dag!

      Slett
  5. Kjempeflott side med nydelige små miniloer! Flott oppsett på alle sammen her og nydelige farger!
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min =) =) Du bare ruler på små LO ! Får prøve å være litt mere aktiv, går for det meste i facebook og the digistamp Shack nå for tiden.. Har blitt hekta på å lage digitalstempler.

    Klem fra Marielle

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...