mandag 7. april 2014

Project Life

Her er noen av sidene jeg lagde til Project Life bloggen for 1 uke side. Jeg tok for meg oppbygning av album, og hvordan man kan bruke sine gamle LOer



Da viste jeg hvordan jeg ville starte et album, og jeg valgte da å ikke gå kronologisk, men hva jeg synes var penest.

Her er fra utdrikningslaget mitt :)

Vi giftet oss hos byfogden, og hadde bryllupsfesten dagen etterpå, vi er litt store på det og har feiring flere dager til ende hehe..


Så en Lo igjen, denne er bra gammel og det fryder meg at den liksom har kommet på sin plass, i stedet for i en komodeskuff..


Vi hadde ikke råd til noen stor bryllupsreise, da bryllupet vårt ble bestemt og planlagt på 3 uker, men en liten svipptur med Danmarksfergen ble det og det var en kjekke tur, for første gang som Herr og Fru Andreassen.

Ha en nydelig uke ♥

2 kommentarer:

  1. Så flotte PL sider. Jeg venter "stæsj" i posten så jeg skal også forsøke meg på denne typen scrapbooking. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig Beate, gleder meg til å se hva du skal lage, men synes den siste siden din var tøff da :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...