mandag 28. april 2014

Våryr..

Har jo ikke blitt noe mindre våryr etter en helg i København, eller da vi kom hjem i går til sommeren.. Herlig er det.

Før jeg dro hadde jeg 3 sider til Project Life Bloggen som jeg vil vise dere nå.


Her er min første side fra vår første tur til Danmark, og det var vel her vi virkelig ble forelska i Danmark, gjestefriheten, gleden og ikke minst klimaet .



Jeg har brukt Spring kolleksjonen, men jeg synes faktisk at det var litt for bråkete, så hadde jeg hatt litt bedre tid hadde jeg nok tatt frem gessoen min og dempet det litt.


Vår aller første tur til Legoland var å en suksess, ser jo at min kjære ble litt små forelsket i legodama.. hehe

Hvis du vil vite mer så ta turen innom Project Life Bloggen.

Nå bare gleder jeg meg til å gå igjennom bildene fra København og sette meg ned å lage noe av turen vår.

Ha en nydelig vårdag alle sammen ♥

3 kommentarer:

  1. Dette var vårfriskt og fint. Danmark har vi besøkt ved alle årstider, og det er fint uansett synes jeg. Våren er noe for seg selv med alle blomstene og den herlige varmen tidlig på året. Gleder meg alltid når vi skal dit. For et par år siden var vi der i mai og det ble både soling, bad i havet (ikke jeg,for jeg er en frysepinn) og grilling. Strendene var fulle av strandløk og jeg fant mengder av store kubjeller i en bakkehelling. Det var som et eventyr. Skjønner godt du har forelsket deg i det landet ja. Gleder meg til å se bildeminnene dine. Ønsker deg fine dager mot mai! Klemsiklem og velkommen hjem!

    SvarSlett
  2. Så utrolig flotte siden! Jeg merker at jeg er litt dårlig på å bruke 3x4 lommene, men det du har gjort her er jo kjempefint!

    SvarSlett
  3. Så morsomt med lomme LO. Man får jo et vakkert minne fra hverdagen. Kanskje det var noe sånt jeg skulle prøve meg på?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...