lørdag 3. oktober 2015

Nyeste kitet til Scrappiness er Prosject Life.


God Lørdag, det er jo ny måned og det betyr jo nytt kit hos Scrappiness. Jeg fikk virkelig koset meg da jeg lagde av dette kitet. Jeg hentet frem noen gamle ferie bilder, og det fikk meg til å tenke på at jeg ikke har laget så mye fra da ungene var små, så det er noe jeg må lete frem og gjøre noe med.

Her er kitet jeg fikk og det til den nette sum av 219 kr.

Mye snadder her, og du kan finne det her.



4 sider fikk jeg laget av dette, og da hadde jeg fremdeles litt igjen.



Har ikke gitt helt slipp på sommeren, og det er litt godt, og ikke minst dyppe litt ned i gamle minner. Er så herlig å se på gamle bilder, for minnene kommer strømmende på.


Jeg skal helt klart ta meg en tur ned i gamle bilder fra da lillingen var liten, for det er ikke mye jeg har scrappet fra den perioden.


Jeg synes personlig at Kaisercraft virkelig har funnet en flott måte å lage PL kort på. Både når det gjelder tekst og farger. Fine klare farger. De har helt klart blitt en stor favoritt her.


Det var det jeg fikk laget av kitet, og ikke vær redd å dele hva du selv har laget her inne hos meg. Ha en kreativ herlig lørdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...