søndag 21. oktober 2018

Pyntet Toffifee eske i rosa



Heisann, jeg har fått litt dilla på rosa jul, hvem skulle trodd det. Jeg var veldig skeptisk til rosa jul, da Lone sendte meg ei utklippsbok fra studiolight, som var rosa. Nå kan jeg ikke få nok av det, dessuten kan jeg bruke alle de duse vår arkene jeg ikke har fått brukt i tillegg.
Hvis du vil lage en slik eske som dette, finner du oppskriften her



Det viktigste du gjør når du skal lage slike esker som dette, er at du har kjøpt inn nok mange toffifee esker, for du må jo kvalitetssikre om sjokoladen og karamellen er spiselig. Jeg kan etter å ha spist 2 esker garantere at det var snadder.


Jeg tror jeg rett og slett må få sendt de som jeg er ferdig med før jeg spiser opp alt..


En skulle tro at jeg ville ha funnet begge mine personlige stempel når jeg har rydde i alle mine scrappesaker, men det har jeg altså ikke, de er nok forsvunnet i bosset.


Scrappelyst til grublis er å lage noe med rosa, så da ble jeg med der, hvis du å har lyst til å bli med finner du det her


En riktig fin søndag der ute.

Klemm Jorunn

5 kommentarer:

  1. Lekkert pyntet konfekt. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Herlig toffiffee eske.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Har ikke sett slik eske til toffifee før, den var virkelig flott.
    Tusen takk for at du deltar i grublisen vår hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...