lørdag 24. november 2018

Enkelt julekort

Jeg har laget en del kort til min mor, og jeg glemte å ta bilder av alle, men her et veldig enkelt, men samtidig kan gi julesteming.


Her er et ark jeg kjøpte for noen år siden hos 13art.


Viktig å lage god plass til å skrive å synes jeg, så 1 side er til det.

Viktig å ha litt pynt på baksiden å.



1 mnd til jul og jeg begynner å nærme meg ferdig med julekort og esker. Fantastisk følelse. lenge siden jeg har klart det.

Ha en strålende lørdag

~klemm jorunn~

3 kommentarer:

  1. Nydelig var dette da! Koselig med julekort synes jeg fortsatt, men alle er visst ikke enig i det lenger. Klem fra meg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Randi, jeg synes julekort er kjempe koselig, både å gi og få.

      Slett
  2. Herlig julestemning og flott å pynte alle sidene på kortet

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...