fredag 2. november 2018

Julekort med tag.


Hei og god morgen, i dag har jeg et helt enkelt julekort som skal gis til ei helt spesiell jente.

Jeg har fått testet ut mine nye 3D embossing foldere her, og det er så digg, og passer så godt til Metallic gilding polish, jeg har bare 4 farger, men jeg må helt klart ha et større utvalg.


Jeg har fått et ganske stort utvalg av studiolight sine blokker, og merker meg at de er litt annerledes i år, kontra tidligere år, 3D blokkene/arkene er litt tykkere, kanskje de opplevde at det var fort gjort å ødelegge de fra tidligere år.


Inni har jeg pyntet med Tidligere utklipp bok fra studiolight, synes det var litt koselig å benytte mange forskjellige dyr.


Her på wooden fra papirdesign har jeg brukt wink of stella, og de virker enda det er over 1 år siden jeg testet dem sist. Jeg startet med hvit, men klarte ikke få den hvit nok, tok så gull og så brun.


Jeg har god plass å skrive på baksiden av tagen. Den ligger i en pengelomme, synes at skal jeg først gi penger til jul, må den være fint innpakket.




1 kommentar:

  1. Lækkert julekort og tag i smukke, smukke farver. Jeg er vild med de flotte dyremotiver, som passer perfekt med dit farvevalg.

    1000 tak fordi du deltager i vores udfordring på Scrap From Your Heart.

    DT, Jytte.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...