lørdag 3. november 2018

Min reise med Wanderlust 2019


Hei, jeg tok steget ut og meldte meg på et kurs som varer hele 2019, og det heter Wanderlust. Det er et teknikk kurs innen Art Journaling, hvor du å lærer deg hvordan maling, vannmaling og andre medium virker, hver for seg og sammen. 
Det kommer en ny video hver fredag, 2 forskjellige teknikker per måned, så får du tid til å bli kjent med en ny teknikk før du går videre. 

Det er så mange flinke lærere som skal lære oss hva de er god på, og jeg kjenner jeg får sommerfugler i magen bare ved å tenke på det.

Det var helt tilfeldig at jeg kom over dette nå i høst, gikk igjennom blogglisten min og vips så var det en av de jeg følger som skal holde en teknikk. Marta Lapkowska er en av kursholder, du kan lese mer her.

Jeg vil i 2019, vise frem det jeg lager på dette kurset og min reise med Wanderlust.


~Klemm Jorunn~




1 kommentar:

  1. Lykke til. Dette blir artig å følge med på. Gøy med litt utfordringer til seg selv. Ha en fin helg! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...