mandag 3. desember 2018

Christmas card.


Jeg gikk litt tom for ideer, og fant ut at jeg skulle lifte en tidligere kort jeg har laget, men valgte ikke et julekort.

I ran out of ideas and found out that I should lift a previous card I made but did not choose a Christmas card.
Dette kortet lagde jeg i 2015.

I made this card in 2015.


Ble inspirert igjen da jeg gjorde dette, for følte jeg hadde kjørt meg fast i et spor.

Was inspired again when I did this because I felt stuck in a track.






Hadde glemt ut at jeg kan bruke PL kort på kort, sånn er det når du ikke gjør noe ofte, det går i glemme boken.


Med dette julekortet er jeg med på følgende Utfordringer.

With this Christmas card I participate in the following challenges.


Lemon Craft It´s christmastime

Scrappelyst Grublis for desember, julestemning

Scrappiness Tema Jul

Kreativ Scrapping Lag på Lag jul


9 kommentarer:

  1. Knall fint <3 Gøy når man kan hente inspirasjon fra kort man har laget tidligere :)

    SvarSlett
  2. Nydelig julekort! Så lurt å lifte seg selv. Det skal jo noe til å finne opp kruttet hver gang ;-)
    Tusen takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  3. Vakkert ble det jammen! Koselig med juleforberedelser. Ha en vakker kveld :)

    SvarSlett
  4. Koselig julekort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst

    SvarSlett
  5. Nydelig julekort, og så lekkert på innsiden ♥
    Takk for at du deltar hos Scrappiness ♥
    Klem, Maya

    SvarSlett
  6. Koselig julekort du har laget
    Takk for at du deltar hos Krestiv Scrapping
    Klem fra DT Inger Marie

    SvarSlett
  7. Super flott julekort:) Takk for at du deltar i vår utfordring hos Kreativ scrapping:) Klem fra DT Gunn Anita

    SvarSlett
  8. A lovely card! And very creative inside :-) I'm glad that you joined the challenge in Lemoncraft.

    SvarSlett
  9. What a lovely Christmas card :)
    Thank you for playing with Lemoncraft :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...