tirsdag 11. desember 2018

Snømannen kalle, pyntet toffifee eske.



Jeg holder på med den siste innspurten før jul, disse eskene er så hendig å gi bort til jul.

Jeg ville være med på Papirdesign sin utfordring, og slet med å finne et bakgrunnskort, hadde ingen juleark i grønn fra PD, så da gikk jeg gjennom bunken min, og hva fant jeg ikke, Herman og Emilie sommerfugl mønsterark fra 2012, elsker den serien.


Fant å noen klippe ark.



Synes denne snømannen er så himla søte. 



Jeg er så glad i dette julearket med julestjerner på, de er så fine å klippe ut de å.


Baksiden må jo å pyntes, elsker dette stempelet.



Under 2 uker til jul, skjønner ikke hvor dagene tar veien. Om du ikke har det like travelt, kan du bli med i disse utfordringene du å.




Det var alt jeg hadde for i dag, ha en nydelig dag.

~klemm fra Jorunn~ 

5 kommentarer:

  1. Så fine de er! jeg fikk en sånn av søsteren min til jul i fjor og så hadde hun "pakket" inn en sjokoladeplate på samme måten. Utrolig fine gaver å få. Lykke til med fortsettelsen av dine vakre verk. Klemsiklem i advent!

    SvarSlett
  2. Flott pyntet eske. Takk for at du deltar hos Papirdesign.

    SvarSlett
  3. Så gøy når man finner gamle skatter, kjempefint pynta!
    Takk for at du deltar hos Papirdesign :)
    DT- Renate

    SvarSlett
  4. Flott toffifee eske.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  5. Lovely card. Thank you for joined to Lemoncraft’s challenge.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...