fredag 7. desember 2018

Toffifee eske.



Jeg er på siste innspurt nå når det kommer til disse eskene, og godt er det, tør ikke tenke på hvor mange som har kommet inn i munnen min. Jeg eier ikke motstandskraft når det kommer til Toffifee.

Jeg har brukt 3D på denne esken og jeg synes det ble skikkelig vakkert.


Jeg synes liksom fugler hører julen til, aner ikke hvorfor, men det gir meg julestemning.



Jeg synes dette arket fra Studiolight er så vakkert, den grønnfargen er min favoritt.


Jeg føler liksom at alt skal pyntes, iallefall inni.


Baksiden å har fått julestemning, og ingenting slår jo godkjenningen fra selveste nissen.


Ha en riktig god helg og nyt adventstiden.

~klemm Jorunn~

8 kommentarer:

  1. Virkelig nydelig toffifee eske 😍 Tusen takk for at du deltar på Nshk sin utfordring 😊😊

    SvarSlett
  2. Nydelige toffiee esker , så flotte detaljer . Når mine er pyntet er de ofte tomme for sjokolade og ......
    klem Synnøve

    SvarSlett
  3. Kjempeflott eske og nydelig pyntet. Jeg liker også fugler til jul og vet heller ikke hvorfor :)

    SvarSlett
  4. Nydelig eske!

    Takk for at du deltar hos Scrappelyst!

    SvarSlett
  5. Kjempe flott Toffifee eske! Enig med du i at de er farlig gode!!! Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb! Klem fra DT Anita :-D

    SvarSlett
  6. Nydelig pyntet toffifee.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  7. Świetna praca!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu LemonCraft

    Pozdrawiam,
    Ewa

    SvarSlett
  8. What a lovely Christmas box, I love all sides :)
    Thank you for playing with Lemoncraft :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...