fredag 19. april 2019

Konfirmasjons kort


Det er den måned hvor mange blir konfirmert, og jeg har noen som skal få kort hos oss. Det er min siste dag som Dt hos Scrap the Rainbow, jeg har laget dette bidraget til utfordringen vi har som er Konfirmasjon.

Jeg har holdt meg til papirdesign produkter til dette kortet.

Hadde tenkt jeg skulle hive meg med på papirdesign sin April utfordring, som er konfirmasjon.

Jeg har rotet litt i arkivet og har funnet 3 gamle mønster ark, Herman og Emilie, Til Konfirmanten, disse arkene er fra 2012 og er en av mine favoritter. Jeg brukte å Muligheter fra 2016.

stemplet er fra papirdesign, samt blomstene.

Jeg synes noen ganger at blomster kan være litt vrien, men da jeg fant frem denne blad dies, løste problemet seg. Jeg har å hatt på wink of stella klar med glitter.

Alle sidene er pyntet, den enes siden har fått et skrive felt. Sommerfuglene er fra det ene arket, og dem har jeg klippet ut.


Baksiden valgte jeg å pynte som på forsiden. 


Jeg er med på dinne utfordringen med dette kortet.



6 kommentarer:

  1. Så lekkert <3 Gjør seg med litt riving :) Nydelig klynge, gjorde seg skikkelig med de bladene, de kan og bruke hele scenen :)

    SvarSlett
  2. Nydelig vårkort. FIn effekt med riving av papirene.

    SvarSlett
  3. Så flott kort 😁 takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign klem fra DT May-Britt

    SvarSlett
  4. Så vårlig og fint kort. Takk for at du deltar hos Papirdesign :-) Hilsen DT-Rita

    SvarSlett
  5. Veldig flott kort , lekkert pyntet! Nydelig oppsett! Takk for at du deltar hos Papirdesign!

    SvarSlett
  6. Et kort fullt av sommerfølelse.
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen fra oss i Papirdesign nå april.
    Med ønske om en super påske, klem fra Linda

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...