lørdag 27. april 2019

konfirmasjons kort


Det kortet jeg skal vise i dag lagde jeg til en utfordring på gruppen POP UP lift kort, jeg liftet Monica Mortensen du kan finne kortet hennes her.

Jeg har brukt prima produkter jeg oxo, de har så mange nydelige serier for tiden. Jeg har å en video som viser stegene, videoen finner du nede i blogg posten.

Denne forsiden er ikke et typisk konfirmasjons kort, og det liker jeg.


Hva skal en si, liker det som skinner.


Mønsterpapiret inni er i samme serien som det jeg brukte på forsiden som er flirty fleur, det er en av min favoritter.

Stemplene er hentet i fra flere forskjellige serier til papirdesign, og pengelommen er dies til papirdesign.


Pyntet baksiden som jeg gjorde i midten. Disse fuglene som prima bruker i flere av seriene sine, er bare helt nydelig.


Videoen hadde jeg tenkte at dette kortet skulle brukes til et bursdags kort, slik ble det jo  ikke.






1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...