mandag 22. april 2019

Mixed Media Kort


jeg har et mixed Media kort jeg har laget til Pop Up lift kort utfordrings gruppe på facebook. Nå er vi inne i sluttfasen, for denne gangen.

Jeg har liftet Marianne Johansson sin LO 

jeg falt pladask for denne. Du finner bloggen hennes her inne Du kan finne mange skatter der inne i bloggen hennes..



Jeg har gjort det om til et kort.










Jeg har gjort kortet helt ferdig og ikke bare yttersiden.

Ei facebook venninne av meg ønsket seg et slikt kort, så da sender jeg det til henne. Så dette kortet havner i Nederland.
Mønsterpapiret er fra Prima og jeg tipper fra 2013, det er et eldgammelt papir, som jeg har gjemt på, men alle scrappetingene mine er til for å brukes, er jo ikke noe museum jeg har :)


Jeg hentet en av detaljene fra forsiden og tok det bakpå, slik at det henger litt sammen.


Hvis du vil se hvordan jeg lagde dette kortet så har jeg video av det på youtube.






det var alt for denne gangen.


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...