torsdag 26. september 2019

Mixedmedia Tag, lag på lag.

Hei hei, I dag har jeg en mixedmedia prosess video, hvor jeg ville teste ut litt som har stått og samlet støv på scrapperommet mitt.
Jeg burde egentlig trene litt på å stoppe i tide, men da høster jeg ikke erfaringer.

Hvis du er litt som meg som skal "bare" ta på litt til, kommenter gjerne i kommentarfeltet om hva du gjorde eller vise hvordan ditt resultat ble. Jeg er litt nysgjerrig på dette.

Da er det bare å snurre film

To ganger sier jeg papirdesign istedet for Prima, det er papiret og blingen. Dottene og stempelet er papirdesign.😆. 

Beklager dette, det går av å til litt fort i svingene.


Det var alt jeg har i dag, ha en strålende kveld.

Klemm fra Jorunn

1 kommentar:

  1. Takk for dei inspirerende videoene du lager.
    Motivet på tagen min er satt sammen av ei "vintagjente" og ein sommerfugl. Begge motiva ligger inne på Pinteresten min i mappene Vintage og Fugler sommerfugler. Klikk på linken til Pinterestsida mi oppe til høgre i bloggen min.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...