torsdag 12. september 2019

Nytt scrappegodis - Prima - Studiolig MM

Heisann, 
jeg var på scrappetreff i slutten av August, på scrappiness sitt treff. Jeg hadde bestilt en del før treffet, men må innrømme at jeg rett og slett ble litt forført av alt den fine jeg fant hos Scrappiness. Så mye som jeg bare måtte ha.

Er sikkert ikke så veldig ukjent for alle som driver med papirhobby.

Vel her er uansett det jeg fikk med meg hjem, nå har jeg endelig fått pakket alt opp, og de har kommet på sine rette plasser.

Hva er det siste du har kjøpt, og ikke minst, har du tatt det i bruk, eller sitter du ennå bare å beundrer det du har kjøpt. Jeg er selv ekspert på å handle ting jeg ikke får meg til å prøve.

Jeg lurer rett å slett på om jeg skal lage en oppfølging på alle produktene jeg BARE måtte ha, uten å ha tatt det i bruk.

Kos deg med film.







2 kommentarer:

  1. Helledussen så mykje lekkert du har snopa! Mitt siste kjøp som eg ikkje har tatt i bruk er eit par dies. Eller så har eg mange fine papirer som eg sliter med å klippe i :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Guri kjenner meg så igjen med papirer, har mange gamle ark jeg ikke har fått meg til å klippe i.
      Har du noen planer med de diesene ?

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...