torsdag 14. november 2019

Julekort med studiolight dies.


God Torsdag, i dag har jeg et par nye julekort å vise frem. Å da har jeg bare 2 til som skal lages, det føles veldig greit.

Jeg har fått brukt mitt favoritt mønster papir fra studiolight  som er fra ultimate scrap collection nr 53.
Ikke minst brukt pynt fra studioligt diecut bøkene mine.


Er litt kjekt når du kommer på at du har noen dies du ikke har fått testa ut enda.
Det er helt klart noen jeg skal bli flinkere på, bruk det du har.

Her har jeg brukt studiolight ultimate scrap collection nr 55 og 54


Da er det bare å snurre film.









Det var alt jeg hadde for i dag, ha en strålende kveld, go klemm fra Jorunn

2 kommentarer:

  1. Herlige kort 😍 Flotte fargevalg og fasonger.

    SvarSlett
  2. Flotte julekort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...