onsdag 27. november 2019

Kremtopp eske tutorial


Heisann og god Onsdag, da guttungen vant en eske med kremtopper på korpset sin basar, fikk jeg lyst til å dekorere den, og bruke det som pynt nå i julen.
Jeg fant ingen oppskrift på en eske til kremtopper, så da lagde jeg meg en selv. Det er de samme prinsippene som til esken til Melkehjerter som jeg lagde for ei stund siden. Siden kremtopper og mokkabønner er like store kan den brukes til mokkabønner å.

Det er en liten og nett eske.



Her kommer målene på esken.

Bunn
8,1/2 x 5,1/4 inch
Preg på 1/4 inch og 1,1/4 inch på kort sider og en lang side

Lokk
8,1/2 x 6,3/8 inch
Preg på 1,1/4 på kortsidene
Preg på 1/4 inch og 1,1/4 inch på 1 lang side
Den andre lang siden skal preges med 1 inch, det er lukke klaffen til esken

Str på den ekstra flippen som skal inni boksen er 1,1/4 x 6 og skal preges på 1/4 inch

Mønsterpapir har jeg 1/8 inch mindre en alle sidene på esken. Så det er bare å tilpasser det slik du liker det.

Da er det bare å snurre film, er det noe som er uklart er det bare å spørre.






Det var alt for i dag, ha en strålende førjulstid, klemm fra Jorunn

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...