torsdag 21. november 2019

Mine siste julekort 2019


Hei hei, Det er torsdag og det vil si video dag 

I dag er det mine siste julekort for sesongen som skal bli vist. Jeg har ryddet i diesene mine og det kan være lønnsomt, fant en del dies jeg ikke hadde fått testet ut enda.


Likte størrelsene på denne diesen, og det er studiolight. Det fine med denne diesen er at jeg kan bruke ark i fra 6x6 bøkene mine, og dem har jeg jo et godt utvalg av. ( slet med å bestemme meg for hvem jeg ville ha, og kjøpte de fleste, både i år og i fjor)



Vel da er det bare å snurre film.



Det var alt for i dag, ha en strålende Torsdag Klemm fra Jorunn

4 kommentarer:

  1. Flotte kort og fin snøeffekt på kirken. Heldige du som er ferdig med julekortene.
    Klem Jorunn Elin

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Jorunn Elin, ja og så er det vel bare å krysse fingrene for at jeg ikke får noen julekort fra noen jeg kanskje har glemt ut :)

      Slett
  2. Fine julekort.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Så utrolig nydelig kort så herlige effekter.

    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...