søndag 29. mars 2020

Change your heart and you´ll Change the World.


Da jeg skulle lage utfordring til POP UPen, så glemte jeg å sette på kameraet, så da måtte jeg starte på nytt, men da hadde jeg en halvferdig side, og det er den dere skal få se nå.

Å siden jeg ble inspirert av Scrappelyst sin grublis som er å gjenbruke ting, så valgte jeg å punche ut noen sirkler fra ei bok.

Det jeg synes er så fint med Art Journaling, er at jeg kan bruke det til å få ut ting som lever inni meg, eller bruke ord som jeg trenger selv å høre.
Jeg har noen ganger styggen på ryggen når jeg lager ting, jeg vet hvorfor det skjer, men det er ikke alltid jeg reagerer med engang, da mener jeg å stoppe den stemmen. Den der stemmen som sier du ikke er god nok, den skal ingen av oss tro på. Jeg tror det er derfor jeg så ofte sier i videoen mine at du skal tro på deg selv, utfordre deg selv, og kos deg i prosessen.



Jeg har puttet svart maling på en fineline Applicator, slik at jeg kan skrive med den, synes det blir så kuult. Jeg skal lage meg en med hvit maling å, det var ganske enkelt å få malingen inn i flaske da jeg henta frem en pitteliten trakt jeg har kjøpt på Søstrene Grene.


Jeg er inni en periode hvor jeg føler jeg ikke får nok på, det er så mye som vil ut, og nede i venstre hjørne så har jeg festet et stort blad med stiftemaskin, og det jeg ikke tenkte på er at det jeg skrev der forsvant. Prøvde å skrive på høyre side, men var litt mer ruglete der.


Jeg tok litt av med dotts, fant så mye fine som jeg hadde glemt ut, må snart jakte nye, for det minsker i esken min. Jeg elsker disse fargene jeg har brukt her, og det er liksom de det er mest manko på.



Denne siden er ganske lik som den jeg lagde til pop upen, så hvis du har lyst å se hvordan og hva jeg har brukt så kan du bare snurre film.




Jeg er med på Scrappelyst sin Grublis utfordring, gjenbruk, som du finner her.

Det var alt jeg hadde for nå, ha en fortryllende søndag.
Klemm Fra Jorunn

2 kommentarer:

  1. Utrolig morsomt og flott ��. Takk for inspirasjon.

    SvarSlett
  2. Nydelig AJ side.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...